Shoppat loss litegrann på Sharpman :)


Idag har jag och mamma varit på Sharpman och handlat upp det sista utav mitt "presentkort" på hästgrejer jag fick av henne i födelsedagspresent :) Jag körde faktiskt från Linköping till Sharpman och tillbaka, duktigt va? Det var riktigt roligt :)
I alla fall, på Sharpman finns så jäävla mycket fina (och dyra) grejer! Helt galet tyyyp ;) men planerat var att jag skulle hitta mig ett par riktigt fina och bra ridbyxor och eventuellt en tävlingstopp. Och de var just det vi fick med oss hem också! :D
Då jag blivit väldigt tipsad av Pikeurs ridbyxor, och hört att de ska vara typ dunderbekväma och ha asbra kvalitét var målet inställt på dem. Jag hittade ett par PERFEKTA, precis den gråa färgen jag ville ha, rätt storlek och låg midja. Blev helt enkelt ett solklart måste! ;) hoppas de är lika bra som alla säger, för de var dyyyra vill jag lova.
Bland tävlingstopparna fanns endel att välja bland, men alla jag testade var alldeles för breda och korta. MEN en modell hittade jag som passade, en smal och lite längre som också satt super :) Den var inte heller billig, men fin och från Schokemöhle Sports så det är den förhoppningsvis värd! :)
Var även tvungen att köpa med mig en mjuuuk ryktborste till Pepsi för pengarna vi vann på Åby, och som tur var gillade hon den för jag testade den förut ;)

GALET NÖJD MED DAGENS INKÖP :D



Brallorna har jag tänkt inviga på hoppträningen på torsdag, och toppen blir på DM om två veckor :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha! "väldigt tipsad" Hoppas att du blir nöjd med dom! :) Jag skulle med behöva nya... Får bli till GBG tror jag!

2011-09-19 @ 22:22:08
Postat av: Hillevi

Sv: Haha! jag har ju det, undrar utav vem? ;) Det är jag typ 99.99 % säker på att jag kommer bli!

Åh, jag längtar massa till GBG! :D

2011-09-19 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: