Mystur med snel hest :)


Igår var jag ute hos Poppe på Resebro igen, det var ett tag sen nu! Skrittade ut en sväng barbacka med Rix FM i öronen och hade riktigt mysigt :) Dock är golfare och kossor det läskigaste som finns, bara så ni vet!
Åh vad jag längtar tills jag och Pepsi får rida ut själva, bara 11 månader kvar nu! ;) haha, nemen det är ju såklart jättekul att rida ut med kompisarna, men det blir så himla krångligt om man inte har någon som kan just när man själv vill. Plus att det är galet mysigt att rida ut bara en själv och hästen, det blir liksom en annan grej då!

Bild från i våras på Karin och Poppe, fiina!


Kommentarer
Postat av: ida

Får du inte rida ut själv?? vadå 11 månader ??? nu fattar jag noll xd

2011-09-25 @ 19:09:39
URL: http://iidaakarlssoon.blogg.se/
Postat av: Karin

På Poppe får hon det :)

Men på Hageby måste man vara 18 år för att rida ut själv.

Karin

2011-09-26 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: