Hagabooorg 2011


Började morgonen med att ta mig till Stadium Arena på en PROPPFULL buss och när vi var framme fick vi stå ute och vänta typ en halvtimme i typ storm och duggregn, mys!
Idag var det alltså dags för det berömda Hagaborg (läs: berömt för att det är så tråkigt!). Det hela går ut på att man delas upp i grupper med blandat folk från hela skolan, och så ska man gå runt och göra olika samarbetsövningar. jag kan säga att det absolut bästa var FIKAt :D som för min del bestod av tre bullar, festis och en banan :)
Efter äckelpäckel-lunch var det håltimma och då passade jag på att skriva rent protokollet från US-mötet i måndags, super att ha det klart! :)

Men som ni nog har förstått har min dag inte varit optimal hittils, hoppas det blir bättre ;)

Nu: Franska! Ouiiiii. 

Kram H

Jag vill till stalleeeeet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: