Bloggdesign-tips! :)


För er andra som också bloggar har jag ett superhett tips som ni bara inte får missa! Ni kanske redan vet om det, men det finns i alla fall en webbsida där man kan hitta precis ALLT man vill och få svar på typ ALLT som har med bloggdesign att göra. Ni anar inte hur mycket kul grejer det går att göra, och det är inte ens svårt! 
Det enda som krävs är lite tålamod och bra smak :)

Sidan heter: www.designadinblogg.se

Det är där jag har lärt mig typ allt jag kan, och jag är som jag sagt förut allt annat än ett proffs, men när man hållt på ett tag och klurat lite så är det väldigt roligt! Och inget går ju upp mot en egendesignad, personlig blogg som är EXAKT så som man vill ha den. Det gör
det dessutom, enligt mig i alla fall, trevligare för de som läser inläggen :)

Någon gång ska min blogg få en liten uppfräschning, är inte helt nöjd. Headern ska jag ta och klura lite på ett tag, det är det svåraste kan jag nästan tycka ;)

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: