Hoppetihopp


Igår hade jag tänkt att hoppträna men Cissi hade tyvärr andra planer så vi fick hoppa lite själva istället, med hjälp av snällaste medhjälparna. Tack hörrni!
Pepsi var som vanligt lite trock i början men när hindrena kom upp blev hon lite mer på och jag är över lag mycket nöjd med gårdagens ridpass :D Det är inte det lättaste att hoppa själv tycker jag, men vi redde ut det bra ändå :) Hoppade lite enklare övningar, på ena långsidan kombination med linje till räcke och på andra långsidan en tvåkombination. Men jag tror att de var bra för dels mig att kunna hitta lägen och liksom känna in hindrena när vi hade så många relaterade. Sen tror jag att det är bra för hästarna också, lite gymnastik och hjärngympa :)
På mitten hade vi ett räcke också som vi hoppade lite snett på, och det var nadas problemas. Känns bra inför kommande omhoppningar liksom ;)

Här får ni film som Felicia filmat, tack!!


Haha, hindrena ser löjligt lätta ut för henne måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Tesen

Ni e ju duktiga

2011-11-12 @ 19:29:41
URL: http://horsetesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: