Nästa vill haaaaaaa :)


Hihi, jag har redan klurat ut vilket schabrak min fina stjärna ska få klä sig i nästa tävlingssäsong :) Ni tycker säkert att jag är lite lustig, men jag gillar det här skarpt ska ni veta! Och Pepsi är faktiskt riktigt snygg i färgglatt tycker jag som ni kanske vet ;)


Det blir nog att varva detta (fast i allroundmodell såklart) med mitt röda jw och beigea GG i vår! :D Antingen följer detta med hem från Globen i fall vi lyckas vinna BUS-CUP (:D) annars blir det Göteborg helt enkelt :)

Nu: Hästkunskapsplugg! :)


Kommentarer
Postat av: sara

bli inte sur men jag är nog också sugen på ett sådant schabrak men i dressyr :-) sjukt snyggt bara kan inte motstå det

2011-10-12 @ 13:47:14
URL: http://alllroundryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: