Morgonen so far


Nu inleder vi dagens håltimma! Morgonen var lite halvknäpp, först så blev Hugo uppringd av radio p4 och skulle vara med i någon utmaning. Haha, han lyckades tydligen vinna och är vidare till nästa omgång :P Grattiiiis!
Precis som vanligt var jag sen så jag hann inte med spårisen utan fick ta bussen. Gick tillsammans med Emma sista biten och kom några minuter sent, wopps! Men franskaprovet gick bra i alla fall tror jag :) Skulle få resultatet på mailen inom kort, spännande!

Nu mååste jag skriva klart historiainlämningen som helst ska vara inne idag, har bara börjat lite. Sen ska svenskan finslipas som också ska in idag. Känns även som det är dags att börja på engelskauppsatsen som ska in direkt efter lovet. Heja Hillevi! Åååh, jag hatar skolan väldigt mycket just nu. Tur att vi bara har två softiga lektioner kvar innan det väntar en veckas fetlov! OM jag ska njuta :))

Nej hörrni, nu måste jag börja.

Vi höres!

Kram H 

Snart blir det snöigt och kallt också, usch! Men positivt är att det blir ljusare då i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: