Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men det kan vara bra det med!


Idag var det tänkt att jag direkt efter skolan skulle möta upp Anna och Bettan i Söder Tull för att åka med ut till kullen och ha lite photoshoting med Anna och Simpan. Men eftersom vädrets onda makter bestämde sig för regn så ställde vi in, och vi ska försöka igen på söndag. Håll tummarna för bättre väder då!

Istället så blev det ett besök hos mina finaste som såklart skulle gå lektion :( men det blev en mysig skrittur på en mycket pigg och glad Doma i alla fall :) och därefter med Karin ut till Resebro för att leka hinderpersonal/fotograf åt ett mycket duktigt ekipage! Första gången tror jag som jag fotade i ridhus med systemen, och det är inte lätt ska ni veta! Jag tror att om man ska få det någolunda skarpt så måste man ha blixt, och då stör man ju så det blir inget vidare. 
Några bilder knäppte jag i alla fall, även om kvalitén blev typ sämst så är det alltid nåt!

Nu ska jag sova, inte nog med att den här helgen är fullspäckad med en massa roligheter. Vi har även geografiprov på måndag, och då jag varit mindre aktiv under våra bajstråkiga lektioner så lär jag ha en del att lära mig. Menmen, det får gå som det går. Just nu känner jag att jag bara vill göra allt roligt som erbjuds och då gör jag det helt enkelt ;D

Imorrn bitti ska jag baka lördagsfika, så vänta er ett litet recpettips! :)

Kram H




Kommentarer
Postat av: Karin

Yey! Tack bästa Hillevi för att du ställer upp och missar Idol och sånt <3

2011-10-09 @ 21:37:09
Postat av: Svar till Karin :)

Haha, det är lugnt! Du vet att jag tycker bara det är roligt, till och med roligare än att titta på Idol ;) Och dessutom hade ju pappa spelat in som tur var :D <3

2011-10-10 @ 21:31:50
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: