Håll tummar och tår, hihi :)


Såg att Charlies häst och hund anordnar en tävling på facebook där första pris är ett par bruna riktigt tjusiga benlindor från HV Polo. Självklart är jag med :) Ett par benlindor värda 359 kr skulle inte sitta helt fel! ;)

Här är min motivering:

Chokladbruna benlindor det vill väl alla ha
därför måste jag nu komma på något extra bra
Att rimma är ju ganska kul
och jag orkar verkligen inte vänta på dessa till jul

För det första är HV-polo ett märke med klass
och det passar bra för den som är krass
Det bästa förtjänar min fina vän
även om det ibland kostar flera hundra spänn

Efter många dyra inköp är min plånbok ganska platt
men jag vill inte sluta ge grejer till min skatt
Dessa lindor skulle passa helt perfekt
både på hennes ben och till vår ”dressyr-dräkt”

Jag hoppas att ni vår önskan vill uppfylla
och våran gråa vardag förgylla
Snälla Charlies häst och hund
Jag kan inte vänta en sekund!


Kommentarer
Postat av: Saga

Hej! Hur har du ''klippt ut'' bilder där du hoppar/rider dressyr så bra? Var det inte svårt? Vilket program använde du? Tack i förväg!

2011-10-10 @ 10:32:12
URL: http://sagayazdanpanah.blogg.se/
Postat av: Saga

2011-10-10 @ 10:33:05
URL: http://sagayazdanpanah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Hur har du ''klippt ut'' bilder där du hoppar/rider dressyr så bra? Var det inte svårt? Vilket program använde du? Tack i förväg! (Alltså på headern ^_^)

2011-10-10 @ 10:33:27
URL: http://sagayazdanpanah.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, den var bra :D

2011-10-10 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: