9 november 2011


Hejsan på er! :)

Har nyss gjort ett spanskaprov som jag pluggat ungefär nada till, men jag tror det gick helt okej :D Det var relativt enkelt så det borde vara lugnt! Nu har vi bara ett megafett glosförhör som jag inte är speciellt förberedd inför kvar, sen är det värsta över :) Imorgon är vi ju i stort sett lediga så då ska jag skriva ihop en uppsats och det sista påett annat arbete så har jag allt avklarat och kan andas ut lite :D Sköööööönt!
Longeringen med Poppe igår gick braigt, väldigt lydig häst var han och mot slutet så slappnade han av fint, säntke nacken och höjde ryggen :) Vill ni veta en random grej, i foderkammaren ute på resebro så luktar det sååå himla gott!! Jag vet inte vad det är men det luktar verkligen gott alltså, haha ;)
Ikväll ska jag ut dit igen, idag tillsammans med Karin, för Poppen ska också klippas lite! Förövrigt kommer jag troligen har Poppe ganska så mycket nu framöver, vilket är kul! :) Enda problemet är att det blir mörkt sjukligt fort nu, därför vill jag ha ljus snöööööö tack ;)

Nu måste jag kolla igenom glosorna och försöka kopiera dom med ögonen (tänk om man kunde det!) för att kunna dem typ en timme och sen glömma bort dem. Ja, jag tror att lärarna tycker att jag har en dunderbra studieteknik!! ;)

Kram H 

Snöigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: