Underbara bästa bästis!


Ett alldeles för kort höstlov fick avslutas på topp med en alldeles för bra skogstur tillsammans med Amanda och Zäta! Pepsi var alldeles lagom pigg och sprallig, så himla klockren. Bara njöt av hela alltihopa! Som grädde på moset satt täcket som en smäck, och det hade knappt rört sig en millimeter från där jag la det :)

När vi kom tillbaka till stallet blev det fix medans Pepsi åt och torkade lite. Sen var det dags att bli av med lite vinterpäls, och jag måste erkänna att jag blev riktigt nöjd med klippningen :D Supersnyggig blev hon allt, och skönt för henne tror jag!

Nu måste jag göra lite skolgrejer innan jag slocknar, Gonatt :)

Kram H 

Nyklippt och snygg tjej ↓




Kommentarer
Postat av: Carro

Du kunde väl ha tagit Vulfa också när du ändå var igång ;)

2011-11-06 @ 21:46:08
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: