Helgen osv.


Hej på er mina vänner! Ledsen att jag inte varit här på så länge, men har haft fullt upp under helgen så det har helt enkelt varken hunnits eller orkats med.
Här får ni lite kort om vad jag haft för mig i all fall :)
I lördags så var tanken att jag och Pepsi skulle hoppa lite på banan, vilket slutade (eller började) med att jag fick ropa på Amanda i halvt panik. Efter att ha skrittat ett par steg så var det bara att konstatera att hon inte gick rent, och jag fick typ halvpanik och blev så himla orolig direkt att tårarna bara rann. Jag kände bara att jag inte orkar och jag vill ju mer än allt annat att min bästa vän ska må bra ♥ 
Efter det tänkte jag ungefär: Hur ska jag kunna jobba nu och försöka vara trevlig mot allt och alla?? Men det blev bra ändå och att jag fick lite annat och tänka på var nog positivt :) Nyb-teorierna gick mycket bra och likaså kalaset :D Hann även med att lösgaloppa Doma innan min cykel tog mig hemåt! Hela långa kvällen spenderades med Amanda, och vi hade det allmänt bäst :) Syypertrevligt verkligen :D

Ingen rast och ingen ro! För på söndag förmiddag var det dags för BUS-cup-final :) Det var jätteroligt och båda våra lag var mycket duktiga om jag får säga det själv :) En andraplats för mitt lag och en tredje för de andra! På eftermiddagen planerade vi årets Julcirkus och senare på kvällen fick Doma gå ett dressyrpass med mycket galopp i ridhuset, riktigt duktig var hon :)

Igår var det som vanligt skola då innan stallet väntade en kortis. Cissi hade kollat Pepsi och tyckte hon var ren i skritt i alla fall :D Så en jättemysig skogpromenad i högt tempo tog vi :) Superglad var hon! :D Sen kom pappa och hämtade mig och skjutsade ut mig till Resebro. Där blev det dressyrträning för Linda Melin med Poppe, och jag var riktigt nervös haha! Som tur var visade det sig att det behövde jag ju inte alls vara, för det gick super och Linda var jättebra, och väldigt snäll och trevlig! Poppe var fin och jag fick mycket beröm och bra ord från Linda vilket var suuperkul såklart!! :D 

Idag har vi världens sämsta skoldag och sen ska jag skynda mig upp emot stallet. Ska skritta en sväng med min finaste om hon inte är sämre. Hoppas och håller alla tummar för att hon inte har ont längre och att hon bara hade fått en liten smäll. Framförallt för hennes egen skull, hon är så himla glad och pigg och vill verkligen inte ha ont, det märks! Skulle vara så himla roligt också om vi kunde få vara med för Linda på söndag :) Min bästa ♥

Nej, nu kanske jag ska engagera mig lite i historian -.- 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: