Back in town...


... efter en mycket trevlig stockholmstripp :) Kom hem igår eftermiddag och smet därefter till stallet en stund för att sedan övningsköra och handla. Därav ingen uppdatering tyvärr! Men jag kan nog ta igen det nu, för idag har jag hunnit med en massa skoj :D

Morgonen inleddes med en dressyrträning, och den får ni läsa (och se!) mer av i senare inlägg. Vid lunch fick jag följa med till hk med viktor, första gången jag var där faktiskt (och det ska jag iofs vara glad för :). Viktor skötte sig utmärkt på sin hälsokontroll och utgången blev nästan exakt som Cissi trott. Skönt :) lilla bebishästen ♥ 
När vi kommit tillbaka åt jag lunch för att sedan åka buss ut till Poppe och Resebro. En rätt kort skogstur blev det i mörkret, det var typ kolsvart! Men han skötte sig över förväntan och pannlampan hjälpte mycket :)
Mamma var supersnäll och hämtade mig och sen väntade såklart Idol, Guuuuuuud var gryyyym Moa är. Hej gåshud! Klockren tjej alltså :D

Förresten har jag nyss, genom en skoluppgift, räknat ut typ hur mycket kalorier jag stoppar i mig och förbränner. Trots att det är fredag var jag på så gott som plus/minus 0 :) wiiha :P

Nu ska jag skriva nåra fler inlägg tänkte jag innan det blir säng för imorgon väntar ännu en fullspäckad dag! På förmiddagen är det hagrenovering och sen ska jag fixa lite inför halloweenhoppningen samt rida some dressage med Doma :) Och ta hand om mina egna hästar såklart!

Kram H



You don't know what you've got until you're missing it a lot ♥
Ibland glömmer jag nästan hur mycket du betyder, min bästa gulleplutte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: