18 november 2011


Hejs!
Började denna fredag med fransklektion innan 4 timmars hål väntade -.- Fick dock en hel del bra gjort, duktigt! :) Skrev rent massa grejer inför årets Julcirkus i stallet, samt pysslade lite med klubbens hemsida. Och bloggade såklart, haha ;)
Efter lunchen blev det glass på donken och en trevlig stund med fina vänner, innan 3 timmars fotolektion väntade. Dagens tema var friläggning, riktigt roligt med andra ord :D Hihi, jag lyckades faktiskt med några roliga bilder som ni ska få se sen :)
Vid fyra tog spårvagnen mig och Amanda upp till stallet och där blev det en mystur i mörkret, bääääst :D Pepsi var superduperglad och trampade på, och efter ett tag kändes hon så gott som ren :)
Väl hemma i stallet blev det precis som igår: backontracking, mockning, linementning och lite ryktning :) Världens snällaste pappa hade även fixat hyllor till mitt skåp, så jag försökte sätta upp dom och plocka in lite. Men det gick inte! eller alltså hyllorna passade perfa, men jag har alldeles för mycket grejer för mitt lilla skåp. Imorgon blir det rensning och så får jag helt enkelt plocka hem tävlingsgrejerna. Det lär ju ändå dröja ett bra tag tills de kommer till användning igen liksom.
Men när det väl blir lite ordning i skåpet kommer det bli super, helt klart! :D

Här hemma har jag ätit gott och tittat på idol, och jag säger som alla andra: MOA ♥
Har även hunnit fixa till min och Pepsis inrapportering av poäng till årets ekipage inom klubben, så den ska skickas in!

Imorgon blir det sovmorgon och därefter stall såklart :) Ska bl.a. hinna skritta min finis, ta lite porträttbilder på M och Doma, fixa skåpet då och gå på privatryttarmöte. På kvällen blir det bio med pappa och Hugo!

Kram H

Jag vill ha pudersnö, lite ljus och frisk häst nu va! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: