17 november 2011


Dagen har rullat och jag har hunnit med en hel massa tycker jag allt :)
Skola var det fram till lunch, vilket blev lite halvseriöst sådär. Åkte direkt ut till Poppe, eller förresten så stoppade jag på donken och tog en hamburgare hihi! Fixade allt och tog sen en lång skogstur. ååh gud vad jobbig han var, värre än på länge kan jag ta och säga, i alla fall till en början. Seg och spänd som en jag vet inte vad, och bara allmänt ignorerande = inte glad ryttare! Dessutom glömde jag ta med mig spöt, grr! Men efter massa jobb så gav han sig lite i alla fall, så bitvis blev han väl helt okej. NÄR han väl lyssnade och inte letade grejer att bli rädd för vill säga. Mycket hålligång blev det bara för att han skulle släppa dom där jäkla spänningarna lite, och det gav resultat. Han verkade i alla fall glad och nöjd efteråt, även om jag inte riktigt kunde instämma. Men jaja, får väl glädja mig åt de bitarna han var fin och avslappnad i alla fall. 
Pappa var som vanligt snäll och hämtade mig och skjutsade mig vidare till Hageby. Där väntade en otålig häst som jag tror var ganska glad att se mig :) Idag hade Cissi kollat igenom henne ordentligt (och longerat tror jag) och därefter konstaterat att det troligtvis sitter i höger bringa, nästan på insidan av frambenet. Hon är väldigt spänd i muskelfästet som sitter där, och det känns verkligen som att det kan vara där. Men eftersom det då troligen är muskulärt ska hon skritta under kontrollerade former resten av veckan så att hon värmer ur det lite :) En sypermysig skrittur i mörker med Ebba och Hamlet blev det idag :D Allmänt najs, och Pepsi var nöjd och glad över att få röra lite på sig tror jag :) Finaste ♥
Mockade och fixade medan hon fick back-on-tracka sig lite, och sen linementade jag både rygg och bringan (bringan tyckte hon var jättesönt att bli masserad i :) innan vi åkte och köpte pizza och tog med oss hem. Gott!!!
Imorgon så blir det lång dag i skolan, dock består halva dagen av hål. drygt! Men bättre än lektioner i alla fall. På eftermiddagen ska jag och Amanda ut och mysa i skogen med våra fina :) blir bäst!

Kram H 



Förresten var jag inne lite på vår stationära dator igår där jag har typ alla mina bilder, åh fy tusan vad jag saknar PC :( Har ju börjat vänja mig vid mac och bärbar, men jag har aldrig varit något fan utav nåt av det. Imorgon tänker jag sno den datorn, helt klart! och kanske bjuda på lite bilder som ni inte sett på länge, vem vet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: