11 november 2011


Dagen har varit ganska så braig :)
Började med franska utan lärare, håltimma och sen engelska där vi fick göra vad vi ville :D Så borde alla lektioner vara, hahah! Efter lunchis hade vi foto och började med att forska runt lite i photoshop. Genomgången vi hade var på beskärning och hur man rätar upp snea bilder, samt lite hur man fixar mättnad och nivåer. Basic med andra ord! Sen fick vi pyssla lite med våra egna bilder och gå när vi kände oss klara :))
Direkt efter skolan var det buss ut till Resebro och Poppen. Sen skulle jag ju gå sista biten, vilket var mindre mysigt då det var mycket mörkt och dimmigt! Men jag hade supertur så några som har hästar i stallet bredvid Poppes plockade upp mig halvvägs så jag slapp gå :D Då blev jag glad tjej kan jag säga!
Poppe och jag körde galopprogram på banan med graman, vilket gick bra och han sänkte nacken duktigt! Tycker det är väldigt svårt och krångligt att rida med gramanen dock, men det är ju något jag vill lära mig eftersom det kanske kan vara bra att kunna liksom! Tur att jag ska rida för Linda med Poppe på måndag och ha den då med, så kanske jag kan lära mig lite mer och kan få in lite snits ;)
I alla fall så var Pappa och Hugo snälla och hämtade mig, och dessutom hann vi förbi stallet i Hageby så mina små pållar slapp sova i skit ;) 

Imorgon ser planerna ut som så att jag troligen ska hoppa med min finaste flicka på förmiddagen, för att sedan jobba lunch och eftermiddag i stallet :) Ett kalas är inplanerat, vilket blir roligt! Kvällen ska spenderas med bästa Amanda at my place! :D

Kram H

lekit lite, hihi!


Kommentarer
Postat av: Karin Hassler

Och vad tycker bonden om att du är ute och rider i hans åker? :-)

2011-11-14 @ 11:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: