there's not a star in heaven that we can't reach


hej :)

dagen har varit bra! haha, jag skriver alltid typ så men jag vet inte hur jag ska börja annars riktigt ;)

i alla fall så hade vi kort skoldag, alltså fram till lunch precis som varje torsdag! lööv it :) på morronen hade vi Sp-betygsamtal och jag har ett MVG säkrat där :) känns bra! dessutom den enda i gruppen ;) hihi.
sen vare mattedags och då jobbade vi med det sista i Matte B, nu återstår bara ett G-prov och sen 4 timmars (-.-) nationella så är den kursen också slutttt! på samhällen sen kom jag faktiskt igång rätt bra med mitt diabetes-arbete, så det känns som om jag har koll på det och har hittat den faktan jag behöver! på ett kort betygsamtal sen så ser det ut som att det blir ett MVG i samhäll A också :D ska bara få hyfsat på denhär globaliseringsgrejen! inte för att jag är värd ett MVG om jag ska vara ärlig, men kul i alla fall ;)

åt lite mackor innan spårisen tog mig upp till stallet för att borsta en kortis på finaste, linda och sen dressyrträna. jag måste ändå säga att det gick bra tycker jag! det var väldigt på och av stundtals, med andra ord ibland jättefin och härlig känsla men så fort jag tappade nåt så föll allt isär. precis som C sa så gör hon ju inget i onödan, vilket iofs är bra att hon typ "sparar" sig på lektioner och så, men det krävs en himla massa av mig för att få henne att prestera så bra som jag vet att hon kan! men när allt väl stämmer, då då går det som en dans :D känns det som i alla fall ;)

efteråt fick hon sig en välbehövlig dusch och sen fick hon äta eftermiddagsmaten i hagen, mums! innan jag åkte fick hon komma in och bli avborstad, lite linementad och gosad med :) mys!

sen kom pappa och Hugo och hämtade mig så åkte vi och köpte pizza och nu har jag integjort så mycket vettigt! jo, jag har anmält mig till hästkunskapskursen på strömsholm :D och bokat tågbiljetter till sommarjobbet och fixat bilderna som A tog på träningen :) nu återstår bara det allra roligaste, historiaplugget. fast nånstans i min lilla hjärna är det nåt som säger mig att jag faktiskt har hyfsad koll (hur nu det skulle ha gått till då jag typ inte pluggat alls än) så det kan gå vägen. lite plugg blir det i alla fall innan jag går och lägger mig sen.

nu ska jag duscha och sen kolla på grannfejden. förresten är jag jättetaggad inför Sharpman och travshopen imorrn, hoppas på att hitta många fina grejer :D

kram H

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

FOTOGRAF: AMANDA KENNMARK, IGEN! ;D

Personlig favorit är den näst sista, kollade på den redan i kameran och såg att jag för en gångs skull fotat i rätt tajming i galoppen! :D ;)

2011-05-26 @ 22:11:13
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: