sing for moments in the past and times to come


hej :)

igår fanns det tyvärr inte alls tid för någon uppdatering här ska ni veta för jag hade fullt upp hela dagen!

började med en suuuperskön sovmorgon och sen var det skolan till 14.30 som gällde. fick oss en föreläsning av en gammal gubbe som suttit fånge under typ 2:a världskriget (!?) efter lunch, och med mitt superstora intresse för historia kan ni ju tänka er hur roligt jag tyckte att det var -.-

sen skyndade jag och A till Sisu iaf för att lämna in lite material innan det var bråttom upp till stallet. jag hade fått en akuttid hos druvan (tandregleringen) halv fem, mitt i eftermiddagssmeten, och jag ville upp och hinna mocka innan så att jag kunde beta och borsta efter. så mamma var snäll och hämta mig från stallet och körde mig till druvan och dom var inte glada vill jag lova! min bettskena som jag ska sova med för att tänderna ska hålla sig raka gick nämligen sönder för ett tag sen. dom sa för ett halvår sen att jag skulle få ny tid i maj då jag vart utan tandställningen ett år och då inte skulle behöva skenan längre om jag inte ville, så jag tänkte att jag kunde vänta tills de kallade mig. men nepp, det gick inte för sig! sviiintjurig var hon, menmen nu ska jag tillbaka idag på lunchen och hämta den dumma skenan.

mamma skjutsade iaf tillbaka mig till stallet så att jag hann borsta och beta lite med bästa ♥ sen var det dags för US-möte och efter det vare dax att skritta ut med Poppe en sväng. E skulle ridit Ragnar men då han troligen fått samma skit som Filuren och Måsse promenixa hon istället. mysigt var det och poppe var mycket snäll trots blåsten ;)

sen var mamma supersnäll igen och kom och hämtade mig :D och sen käkade jag lite, duscha och somna typ ;)

nu på morronen har vi haft NP i matte A och det kändes riktigt bra måste jag säga! inte osäker på nåt faktiskt :D snart ska vi ha naturkunskap och då får vi förhoppningsvis tillbaka en stor labbrapport och en inlämning (y). på lunchen sen ska jag ju hämta bettskenan och då hinner jag tyvärr inte äta lunch i skolan så det får bli chicken kebab istället :D sen åker jag ev. tillbaka till matten men annars åker jag direkt upp till stallet ;)

där vankas terrängträning för Jenny Björn och vi är astaggade!!! :D ska bli grymt kul verkligen. den här veckan är allmänt bäst i pepsiväg ;) terrängträning, jogg i skogen och hoppning på NFK. kan det bli bättre?!  ;D

nu ska jag och Ida spela Achtung die kurve, haha bästa! ;)

kram H


NFK i somras :D Foto: Emma Sjöberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: