in this crazy, crazy world


hej :)

dagen har varit en enda röra känns det som, men först lite kort om gårdagen :)

det var ju alltså dax för lektionsDM och min pärla skötte sig mer än utmärkt måste jag säga! bästis :D först var det 90 cm clearround och hon kändes superfräsch på framridningen! något okoncentrerad men det var jag med, med tanke på alla som flängde runt! men som sagt, pigg och fin kändes hon :) väl nere på banan var hon mycket mer fokuserad, men fortfarande världens underbaraste bjudning. som vanligt var hon lite "tittig" eftersom det var på hemmaplan men vi fick det ändå att flyta på bra! dock till 6:an så tveka hon lite, gröna lådan, såjag tänkte bara dgå fram till det, men vad tror ni hon gör? jo, klipper av såklart! alltså föööör snäll ibland, så himla söt! men rev gjorde hon ju rå men de sista två hindrena var nada problemas! slutade alltså på 4 fel.
I DMklassen sen var hon fortfarande fräsch men inte fullt så övertaggad. hoppade fiiint på alla hinder och vi hittade verkligen flyt! lite stora språng men det är då hon hoppar som allra härligast, hon sög verkligen tag mot hindrena. dock en liten miss var att efter 1:an så gjorde hon en av sina berömda slidestop, men det var bara att rida vidare och så var det inget mer med det! 
Vi slutade i alla fall på 0 fel och 47 stilpoäng som räckte till en 4:e placering. lite snål stil tyckte endel, men jag vet inte, kanske. framgick inte så tydligt av protokollet vad jag skulle gjort bättre menmen. galet nöjd är jag verkligen med bääääästa Lindholms Peach! ♥ nu är vi asamegataggade till NFK och fälttävlan ska ni veta!

det var gårdagen det. idag har det mesta som sagt varit i stort sett helt upp och ned! först hade vi engelska nationella muntligt, gick väl sisådär. sen en halvseriös matte och idrott (jag är sääämst på brännboll!). till lunchen sen hade de såååå smarta mattanterna tagit bort kompostpåsarna, så man inte kunde slänga nåt. alltså seriöst, så kan man ju inte bara göra, som om det kommer göra det så mycket bättre. menmen.
efter lunch hade vi samhäll utan lärare så då blev inte ett skit gjort, ajabaja Hillevi! fast jag och Ida hade i alla fall skoj ;) sist vare spanskanationella som inte gick alls bra! svååårt var det, men det är bara att hålla tummarna och jag tror att ett vg ska räcka för att jag ska få mitt mvg sen.

när jag och amanda kom upp till stallet insåg jag att mina nycklar var puts väck, alltså jag är nog sveriges värsta klantmaja! dessutom hade mobilen vart borta sen igår och jag trodde den skulle va i stallet men det var den inte. så liiite smått panik. men jag hann i alla fall pyssla om min finaste litegrann innan jag och mamma började leta. vi åkte tillbaka till skolan vid typ 7 och hoppades men trodde inte att det skulle vara öppet. som tur var hade de glömt att låsa en dörr så vi kunde komma in och så träffa vi två lärare som var påväg hem. de kunde låsa upp till expeditionen och där på en hög papper låg nycklarna! det var lycka kan jag lova! :D sen skulle vi hem till pappa och mata Nemo och då visade det sig att jag glömt mobilen där, så nu är allt i sin ordning igen! hur skönt som helst :)

nu ska jag ta och duscha, käka lite glass och sen soova. imorrn har vi bääästa sovmorgon och på kvällen sen är det US-möte. därimellan ska jag hinna med att bli uttråkad i skolan, käka god spaghetti och köttfrässås, lyssna på en föreläsning och pyssla om mina finaste små pållar sen i stallet. mucho braig dag med andra ord!

kram H 

här får ni ännu fler fiina bilder på oss från igår, alltså det är sjukt hur grymt mycket du betyder för mig. forever yours, I promise. HilleviHassler♥LindholmsPeach
Foto: Rebecka Trygg
förrsten så vet jag att min handställning är hemsk, men vi jobbar på't!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: