All I ever think about is you


hej :)

dagen har varit helt okej, precis som vanligt med andra ord! började med att ta mig till skolan och ha lite soft Svenska, som följdes av håltimma, Natur utan lärare och sist Engelska. måste säga att jag tycker om att vårat schema har blivit helt okej nu, fem lektioner på måndagen (dryyygt) men bara tre på alla andra (y) varje torsdag och fredag slutar vi efter lunch, grymt braigt :D

åkte iaf upp till stallet och fodrade och packade en hel del påsar, som för en gångs skull inte var alls tråkigt så jag hjälpte Karin att packa allihopa, duktigt av oss! riktigt fort gick det också eftersom det nya hösilaget är såå bra!

mocakde lite hos mina pållar som har riktigt bra bäddar just för tillfället båda två, det gillas mycket! sen fick P en linementning, massage, stretchning, borstning och ryktning! mycket stilig blev hon såklart och hon verkade uppskatta alltihopa, fina hästen ♥  

på kvällen sen red jag ju i grupp femman. Mamba blev det, suck! sist jag red henne var för ca 2-3 år sen och det var BARA hemskt. usch, jag kunde verkligen inte rida då. gick iaf in med inställningen om att det skulle bli kul att se hur mycket jag har förhändrat min ridning och blivit bättre. gick väl sådär. massa stel och seg och vägrade dessutom fatta vänster galopp. jag tror hon tyckte att jag var lika jobbig som jag tyckte hon var ;) haha. i slutet släppte hon iaf till lite och jag tyckte att hon blev rätt fin. absolut inte helt lösgjord men mycket bättre! även om det inte går jättebra oftast när jag rider andra hästar så är det faktiskt så att man alltid lär sig nåt nytt och det är faktiskt jättenyttigt att rida andra hästar, även om jag gärna skulle sitta på mitt lilla P's rygg mest hela tiden om jag fick bestämma ;D hihi.

nu måste jag verkligen gå och lägga mig om jag ska orka upp till spanskan imorrn -.- tur att vi har kort dag iaf! kan avsluta med att säga att jag längtar sååååhär mycket till på fredag för då vankas dressyrträning för C, apkul! känns som om det var längesen nu så det ska verkligen bli BÄST :D

kram

en liten Mambur...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: