under the coconut tree you'll be chilling with me :)


hej :)

sorry för uuursämst uppdatering men de här två veckorna har jag haft grymt mycket annat att göra, båda roliga och mindre roliga grejer! en del får jag skylla mig själv då jag är EXPERT på att skjuta upp tråkiga skolarbeten till sista minuten, igår t.ex. skrev jag hela min historiarapport på tre timmar som vi har haft typ 4 veckor på oss att göra! bra jobbat! Men nu har vi bara en grej kvar, det är Nationella i Matte B. Känns lite halvbra inför det, men får hålla tummarna och hoppas på det bästa helt enkelt!

idag är det dressyrträning kl. tre och det ska bli suuperroligt :D jag köpte ett grönt schabrak till lindorna på Strömsholm så det setet ska invigas idag :) det är första gången på aaaplänge som vi tränar ensamma, så det kommer bli bäst tror jag! :D har med mig kameran också så någon übersnäll person kanske kan fånga oss på bild om jag ber snällt ;)

nu måste jag ta och dra mig mot lektionen igen, får tillbaka grammatikprovet vi skrev i tisdags. Fingers crossed! ;)

från och med nu är det i alla fall skärpning på bloggen, nu har jag inget att skylla på längre! jag har förresten en hel del bilder från de här dagarna jag inte varit här så dom får ni lite då och då tänkte jag :) lite vad som har hänt och sådär kommer nog i tidsinställda inlägg under helgen! :D

kram H

en av favoriterna från förra dressyrträningen! :) bääästa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: