this is real, so take the chance and feel free


hej :)

gårdagen spenderades som sagt hos farmor och farfar i lilla lilla flen :) softade mest och åt supergott grillat med hemmagjord bearnaisesås, det ni! såg en film på kvällen, den var väl sådär, helt okej typ ;)
idag tog jag en fet sovmorgon :) sen åt vi lite rester från grillen och åkte ut till oxelösund och farfars segelbåt! blev en liten kort tur då det var massa som skulle fixas innan eftersom det var första turen för året. men det var rätt mysigt i alla fall! åt sen pizza inne i "centrum" innan jag och pappa åkte hemåt :) nu ska vi checka in nån film och käka lite lördagsmys, imorrn vankas jobb och träffa mina fina små hästar igen :D

om ni ville veta så har jag faktiskt börjat planera tävlingsterminen till i höst lite smått :D eller det kanske jag redan har berättat? men iallafall så verkar den lösa sig rätt bra och alla tävlingar blir troligen i närheten :) alltid skönt!

nu har jag nog inte så mycket mer att berätta! kanske har mer på hjärtat imorrn så att säga ;)

kram H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: