Liten ombyggnad pågår...


hej på er!

från och med nu har jag lite förändringar som kommer ske och har skett här på bloggisen :) det som redan är gjort är småsaker som ni säkert inte ens märker/har märkt men enligt mej blir det skillnad! men man stör sig ju alltid på saker hos sig själv, som man inte skulle tänka på hos nån annan liksom!

det som är pågång men som lär dröja lite är att en ny header ska göras, lite presentationer av pållarna och mig kommer upp och så ska hela wrappern breddas litegrann tänkte jag :) ev. blir det lite färgbyten också beroende på hur headern blir, för det har jag ingen aning om för tillfället!

kommer även sluta skriva engelska rubriker/låttexter tror jag, blir så svårt att hitta tillbaka till inlägg då. dock är det ju lite snyggt på nåt sätt kan jag tycka, men det ju faktiskt svårt att komma på dom. så det får bli lite i inläggen istället när jag har nån bra :)

för er som inte vet så tycker jag det är väldigt roligt med webbdesign och sådär :) är verkligen inget proffs och det lilla jag kan har jag enbart lärt mig själv och med hjälp av www.designadinblogg.se. sidan rekommenderas verkligen! :) men iallafall, jag har knåpat ihop i stort sett hela denhär designen själv, men använt en grunddesign som botten då.  likadant med min kompis Amandas blogg har jag gjort, och den designen är jag faktiskt riktigt nöjd med!
bygger även för tillfället upp en ny hemsida åt Hageby Ridklubb, och den börjar faktiskt likna nåt nu :) blir troligen klar om en månad cirkus så då får ni se! spännande va? ;)

i alla fall, det jag ville komma till är att jag mer än gärna designar bloggar när jag får tid över, så ni får höra av er om ni är intresserade :) men kom ihåg att jag är verkligen inte superduktig och kan långt ifrån göra vadsomhelst, utan det är bara ett mindre intresse som jag pysslar med då och då :)

kram H


bilden till vänster är grunden till min nuvarande design ↓ och den till höger är grunden till Amandas :) så alltså inga drastiska förändringar men lite ändå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: