let my wish coooome true...

den 14 augusti då smäller det, haha nej det gör det inte men då blir jag hela 17 bast typ :)
här kommer min lilla önskelista :)

1. Systemkamera, med ett extraobjektiv som har mycket zoom :)
kanske något i stil med dessa ↓




2. Svart hackamoore i läder, utan kedja.




3. Kortärmad tävlingstopp, t.ex. en sånhär ↓
fast svart istället för blå, eller helvit eller nåt



4. Chokladbrunt dressyrschabrak schokemöhle champion,
alltså det mörkbruna av dessa ↓



5. Matchande benlindor, ocskå de alltså chokladbruna från schokemöhle



6. Ridbyxor, vet inte riktigt vilka men dessa är riktigt snygga :) dock tror jag att de kan va för höga i midjan för min smak, men aa. ett par nya lite finare ridbyxor önskar jag mig i alla fall :)



7. Tävlingsregntäcke



8. Dressyrträns med remontgrimma, ev. ett sånt här ↓



9. Kanske en Jumpsuit, nån OP-kopia alltså, men bara kanske ;)



10. egentligen nya stövlar också, med snörning längs hela benet så att de sitter,
men det får nog bli till jul det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: