you can stand under my umbrella


hellu :)

börjar med att säga att jag gillar att det är lite varmare ute nu :) dock lite jobbigt med mer snö, men hellre såhär än 20 minus och en förfrysande Hillevi ;)

dagen har flytit på braigt :) inte så mycket att göra, mest det vanliga och sen skritta två hästär i skogen :) Hamlet och Vulfa fick det bli till mig och båda var mycket snälla fast pigga. Hamlet och Zäta var söta när dom taktade över halva sjukhus trots snö uppöver knäna och hård skare! dom fick turas om att leka isbryatre ;) Vulfa och Måns var också duttiga. Vulfa gick i 190 km/h typ men såå sjukt snälla är våra hästar alltså! vi mötte en snöskoter på breddik och dom titta inte ens, HALLÅ? vad äre för fel liksom ;) vulfa är allt lite gulli när hon går med öronen spikrakt framåt, mulen i snön och bara plöjer! haha.

Peppson fick en värförtjänt vila idag :) och imorrn äre vuxenkurs för hennes del. skööönt hälsar hon :)

Imorrn blire att sova lite längre och sen åka upp till stallet vid 10. På kvällen ska jag och Johanna gå på bio lite sådär spontanious och se The Town. hoppas den är bra ¨) ^^

Även bokat in en Jenny-träning den 30 januari som ska bli riktigt kul. är lite allmänt skeptisk mot hopptränare bara men det blir nog bra :) ska bli riktigt kul iaf och helgen innan äre ju Marie Carlgren :D tagg! såg dessutom att hon dömde när jag och Edi red våran lokala LB:1 och då gick det ju helt ok! 59 % och nåt snäpp utanför placering. lite kul sådär :D

Förresten så måååste jag ta och fota hästarna lite nån dag, får dock aldrig tid! men, förhoppningsvis imorrn :) Sen måste jag be nån fota mig och Pepsi lite också för nu har jag bara gamla bilder!
 
Nae, nu ska jag ta på mig typ alla kläder jag har för att gå ut med Amanda och Johanna i snön ;D 

Kram

Vulfas öra, lite random sådär ;) och en vulfa. säger ju att jag måste ha nya bilder!

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bion var braaaa! :D

2011-01-06 @ 20:58:48
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

japp, det var den varkligen :D en gång till?! haha ;)

2011-01-07 @ 01:03:08
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: