too good to be true


heeeej :)

dagen har varit helt okej, precis som vanligt när jag inte har pepsi med andra ord för då är ju dagen (eller iaf en del av den) awesome ;D hihi.

började med att ha den sista syslöjdslektionen i mitt liv :o hann göra klart mina vantar som blev rätt fina till sist tycker jag :) den ena blev lite större än den andra bara, men det kan man leva med!

hade en übernice historialektion för att vara historia, och dessutom står det klart att hela klassen har Mvg, haha Cai är ju för trög ibland alltså! jag kan säga att jag blir glad om jag lyckas med ett vg i mitt hatämne ;)

efter en suupergod pannkaks-lunch vare fysiklabb som stod på schemat och ibland är jag verkligen glad att jag inte går Natur!

efter skolan så stack jag ner på stan en liten stund själv. fixade en liten present åt min snart 12-åriga lillebror innan jag började en jeans-jakt ;) alltid lika svårt att hitta dom där perfekta liksom! lyckades hitta ett par på jc som jag tror och hoppas kan bli ett par bra ersättare till min f.d. favvosar ;) dom hade jag så mycket att dom tillslut repade upp sig till stora hål på typ 4 ställen!! haha, ändå var det svårt att slänga dom kan jag säga, mamma fick tvinga mig ;) så som sagt, hoppas att domhär blir braa nu :D

efter en timmas stadsvandring väntade mina hästar på mig så då tog jag bussen upp och mockade och hann borsta av pepsi lite grann iallafall :) träffade även emma som varit sjuk i en vecka nu och fortfarande inte är helt bra, stackars! KRYA ♥

iaf, åkte hem med pappa och hugo och på vägen handlade vi 4,5 kg köttfärs till tacokvällen imorrn :D det kommer bli riktigt kul tror jag :) tagga!

nu har jag kollat lite let's dance och, trot eller ej, städat lite i mitt rum och rensat en hel del gamla papper! har en pärm där pappa sätter in allt från veckobrev, klasslistor och föräldramötesprotokoll till betyg och bankkortspapper. den har funnits och bara fyllts på sedan jag började 6-års så rensningen var mer än välbehövlig :) en hög på ca 10 cm slängdes, skööönt ;)

när jag städade lite på mitt skrivbord hittade jag även 800 spänn! inte helt fel direkt :D visserligen visste jag att 300 av dom låg där, men femhundringen hade jag totalglömt. ni kan ju gissa vart pengarna ska gå! GHS såklart :D wiiiee!

nae, nu ska jag ta och sova lite för imorrn blire storhandling kl. 10.00 till tacosen :)

kram


en liten hemmagjord vante ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: