spontaneous is good


hej :)

nu har jag suttit här alldeles föör länge och fixat ihop det första inlägget på listan. bra jobbat! men nu ska jag bara skriva lite kort tänkte jag om dagen oså :)

började med att ha en kortkort sovmorgon till typ kvart i åtta. fick sedan skjuts till tandläkaren och inga hål här inte! superbest :D sen blev det och försöka ta sig till skolan då, men det hela tog lite längre tid än jag trott så jag hade inte sagt nåt till min mattelärare eftersom jag trodde jag skulle hinna tillbaka tills dess. liiten mördarblick sådär när jag kom, woops! menmen, ingen större skada skedd då vi som har snabb takts genomgång inte hade börjat :)

iaf. efter matten så traskade vi bort till curlinghallen vid himpan :) fick testa och spela lite och det var riktigt skoj även om det var svårt! sjukt halt på isen liksom ;)

efter lunchen vare samhäll och spanska som gällde och sen vare slut på det tråkiga, kl. 15.55 för att vara exakt :) fast spanskan var iaf kul när jag och amanda satte oss utanför och lekte med hennes luddtröja :D haha.

åkte upp till stallet och hann mocka och borsta av Peppson en snabbis innan pappa och lillebror kom och hämtade mig :) svängde sen förbi ica på vägen hem och handlade jäst för jag hade fått för mig att jag ville baka bullar.

så hem och dega och äta mat innan bullarna sedan skulle bakas ut. faktiskt så tyckte jag att det blev både kalasfina och kalasgoda vaniljbullar till slut :)

nae, nu måste jag verkligen ta och duscha och gå och lägga mig. tur åtminstone att vi har sovmorgon imorrn, wiiie :D på em blire stall, precis som vanligt och på kvällen äre US-möte som gäller!

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: