that's just the way it goes

hej :)

började dagen med att försova mig, men som tur var spelade det inte så stor roll :) hade tydligen glömt att ställa alarmet, woops ;) menmen, som sagt var det ingen fara utan jag fixade lite och sen tog jag min kära cykel, som förövrigt inte mår så bra av kylan, upp till stallet. filmade A lite när hon tränade för Marie. Dom var duktiga som vanligt! 

sen så vare mocka som gällde innan jag tog in världens sötaste ponnyskrutt, då det var dags för klippning :) en massa päls blev det trots att han redan var rakad en gång tidigare. men, jag blev rätt nöjd tillslut, och viktor tyckte det var gööörskönt att bli av med nallebjörnsförklädnaden. smart som jag är så hade jag min fleece på mig vilket resultarde i att jag fick all viktors vinterpäls istället. nån som vill klippa mig? haha.

iallfall, åt lite lunch sedan, packade påsarna och kollade lite när M tränade. Mycket duktiga var dom också såklart, och jag trodde faktiskt inte att Månsan kunde gå bra! skötarmöte stod på schemat efter det och sen lämnade mina kära vänner mig! pratade en stund med M innan jag fodrade och fixa stallet, och sen kom L8 ner så då blev det även en kort pratstund med henne innan jag begav mig hemåt :)

väl hemma så vare packa,packa,packa som gällde innan vi flyttade hit till pappa. smaskade lite mumsig tacos och sen har jag mest chillat vid datan :) har checkat ponnyakuten (y) och en massa bloggar! även beställt årets licens nu, vilket känns bra :) åååh, det ska bli så kul att komma igång med tävlingarna igen, tagga :D

i veckan är det mesta som vanligt. imorrn ska jag till tandläkaren på morgonen och på idrotten så ska vi spela curling. superkul!

nehepp, nu ska jag ta en dusch och sen ska jag göra som Nemo, med andra ord lägga mig mycket bekvämt i min säng och tvärsomna direkt!

kram

en massa viktor-hår på första bilden och en slappande kisse på andra ;)


Kommentarer
Postat av: Mary

Nejmen tack så mycket :) Det har blivit såå stor skillnad på Zelmerlöv nu på sista tiden, kul att andra ser förändringen också! :>

2011-01-24 @ 20:06:22
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

Men tack så mycket, vad snäll du är :D Det har blivit sååå stor skillnad på Zelmerlöv nu på sista tiden och det är alltid skönt när andra ser förändringen också :>

2011-01-24 @ 20:09:22
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

hahha men vafan! när jag skrev första så vart det error så trodde inte den kom fram, så fick skriva om allt. men nu insåg jag att båda hade kommit fram :D haha

2011-01-24 @ 20:59:37
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: