jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig


hej :)

dagen har rullat på och gått fort! fick tillbaka två prov som vi gjorde innan jul, äntligen :) först och främst spanskan, som gick super för min del! endast några småfel vilket resulterade i 92,5 poäng av 98 möjliga. wiie! sen fick vi tillbaka ett samhällsprov på demokrati som vi gjorde för typ aaaaslänge sen, november jag lovar! iaf, trodde verkligen inte att det skulle bli bra alls, ett VG på sin höjd! menmen, på del 1 (demokrati) typ påväg mot Mvg/Mvg och han verkade gilla det mucho (y) på del 2 (ideologier) blev det ett rätt starkt Vg om jag fattade det rätt ;) så alltihopa är jag riktigt nöjd med :D

efter risgrynsgröten så slutade vi egentligen, men idag hade vi någon himla valbara-kurer-info-grej och vi fick gå runt och prata och fråga folk lite. blir troligen webbdesign och idrott och hälsa B åtminstone. sen kanske nåt mer men har inte riktigt koll på hur mycket poäng osv. menmen, det löser sig ;) på individuella så tror jag att det får bli Fotografisk bild A, Mat i teori och praktik och antagligen nåt mera dårå :) vi får se, vi får se ;)

A och jag tog spårisen som vanligt upp till stallet sen och mockade och fixade litegrann :) hann borsta och mysa en snabbis också innan jag blev hämtad. rätt bra att jag åkte hem så pass tidigt iaf för då han jag göra matteläxan som är till imorrn. haha, jag är verkligen en sista-minuten-människa, men det har ju funkat bra hittils i mitt liv så varför ändra? ;) det var bara typ en hel månad sen vi fick den ;)

nahepp, nu tänkte jag att jag skulle ta och arbeta vidare på en liten bloggdesign som jag håller på och experimenterar med ;) inte för att jag direkt vill ändra min då jag är rätt nöjd med den jag har nu, men mesta för att jag tycker det är lite roligt :D ska även ta och svulla lite chips innan sängen ropar på mig :) bara så ni vet liksom!

kram

dagens hiss: braiga hästbloggar :)
dagens diss: tv-tablån

softarn's grabb har vi här iallfall, tänk att kunna sova hela dagarna och bara gå upp när man känner för det :) jag ska bli katt i mitt nästa liv, haha ;)




Kommentarer
Postat av: ida den bästa

vill du fixa min blogg? :P<3

2011-01-13 @ 22:25:37
URL: http://iidaakarlssoon.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

hihi :) jag kan ju alltid göra ett försök! är inte speciellt duktig men lite kan jag iallfall ;) men kan du inte skicka ett mejl med bilder osv. och skriva hur du vill ha den ? [email protected] :) kram! <3

2011-01-14 @ 19:50:46
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: