tell me, why do all good things come to an end?


hejhej :)

vill bara börja med att säga att alla lov, även sommarlovet, är alldeles föör korta! seriöst! det känns verkligen som att det bara sa poff och så var det roliga slut. usch. menmen, nu ska jag inte vara sån. nåt som är typ sååååhääära bra med att lovet är slut är iallafall att jag börjar ha pepsi som vanligt igen :D grymt kul! annars är det mesta skit med att lovet är slut.

iallafall. idag så cyklade jag upp till stallet vid halv tio för att mocka och titta lite på kombinerade kursen igen :) fota lite grann i andra gruppen men jag HATAR att fota i ridhus. det är för att jag inte kan! måste lära mig lite mer känner jag ;) men fotografisk bild A i 2:an, here I come ;)

sen så käkade jag lite pizza och kakorna jag gjorde igår, nyttigt? nej, men gott som fan! ;) efter lunch så lämnade mina söta vänner mig för ett friskispass och kvar var jag, typ själv i stallet (utom alla jul-kul-barn och M då ;). fast det var rätt skönt för jag hann smörja två sadlar, två träns och en martingal riktigt ordentligt så nu får mina hästar också lite rent för en gång skull. det var verkligen välbehövligt och jag känner mig riktigt duktig :)

ett tag fick jag sällskap av lite söta barn också som skulle lära sig smörja och lite roliga är dom allt. speciellt emilia för hon är såååå ärlig och säger precis exakt vad hon tycker om allt och alla och det är så kul! idag så sa hon bl.a. att lillen var hennes egen ponny, vilket han är, men att hon absolut inte hade fått honom i doppresent utan hittat honom i skogen. haha, vilken fantasi alltså! 

iaf. efter mycket smörjande så borstade och myste jag med en (åtminstone lite) gladare häst än igår :) borststunder är verkligen guld värda! eller iaf om båda är på humör ;)

vid halv sju bar det hemåt och nu så ska jag alldeles snart se på John Tucker must die tänkte jag :) imorrn så blire också upp tidigt för innan lunch ska vi ut och busa lite i skogen med några av hästarna :)

see you ;) kram

lite bilder från kombinerade kursen idag då :)


                      
                    
                     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: