jag börjar pensla, jag flyter med känsla


hej :)

idag har det hänt en massa bra saker! det gillas som ni kanske förstår ;)

började med att redovisa chokladfondue-setet och jag klarade det utan att bli tomat! är faktiskt riktigt nöjd med tanke på hur det brukar gå liksom :D och jag lyckades hålla mig lugn hela tiden ;) dessutom var det riktigt kul att lyssna på alla andras grejer :)

hagatimmen spenderades som vanligt i datasalen och jag fortsatte jobba på en bloggdesign, dock kan jag inte jobba vidare här hemma hos mamma för då dampar datan typ. menmen, jag är på god väg :D 

engelskalektionen efter lunch var kortare än vanligt idag för vi gjorde bara nationella-hörövning-grej, och den tror jag faktiskt gick rätt bra :) sen så fick vi reda på vad vi fick för betyg i våran första avslutade kurs! Naturkunskap A resulterade i full pott för min del :D det var typ precis på gränsen, men iaf!

vid två cirkus åkte jag och A upp till stallet och då hann jag mocka fiint hos båda mina söta hästar och sen hann jag dessutom tvätta vattenkopparna och krubborna innan jag borstade pepsi ren i 40 min :D

imorrn slutar vi efter lunch så jag har bytt till mig ett stycke häst! tänkte rida lite dressyr själv i ridhuset och förmodligen fortsätta med byten och så :) sen så blir nog lite delar ur LA:1 och LB:1 också kanske. även nåra öppnor och slutor får hinnas med beroende på hur bra det känns! återstår att se, men det ska iaf bli riktigt kul, som vanligt ;D

på lördag är det Marie Carlgren och vi taggar grymt mycket kan jag säga! :D bara om ni ville veta liksom :)

jag har även pratat med M om att ev. gå ungdomsledarkursen på strömsholm i vår, vi två då och sen E,J och A kanske. skulle nog vara riktigt kul och jag tror man lär sig en massa nyttigt! hoppas att det blir av och går att ordna :) att det är på strömsholm gör ju inte direkt saken sämre heller!

nae, nu ska jag ta och kolla lite sommarjobb, göra mig en smarrig marängsviss och sen checka Sveriges mästerkock.

kram

två våriga bilder bjuder jag på idag ;) i brist på annat liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: