you're that little bit of hope


tja :)

dagen har hittils varit nästan exakt identisk med igår, alltså cykel upp till stallet vid tio och mocka och fixa. efter lunch så hann jag borsta länge och frisera världens längsta man ;) sen vare dags för andra (och sista) dagen på dressyrkursen vilket var lite tråkigt men jag tror varken jag eller pepsi hade orkat mycket mer. vi är inte direkt i tip-top-shape om man säger så ;) tappade endel då när hon var skadad ju. menmen. trots en ryttare med lite tränigsvärk och en häst som var lite trött i kroppen lyckades vi ganska bra ändå :) helt okej gick det men som sagt så har hon troligtvis lite tränigsvärk så hon ville inte riktigt sträcka ut helt helatiden och sen försökte hon få lång tygel lite då då ;) är riktigt nöjd med båda dagarna i vilket fall så nu ska det verkligen bli skitkul denhär terminen också :D åååhh, det var grymt länge sedan vi var ute tsm känns det som! iaf på hoppbanorna ;)

på tal om tävlingar och så, så har jag varit inne och checkat lite på vad som finns :) vet att jag är lite tidig men jag kan ju knappt bärga mig ^^som vanligt finns ju typ inga ridhäst-dressyrer i närheten men vikbolandet hade en iaf. sen så blire ju DM hemma och såklart bästa NFKs gräsbana troligen :D skulle även vara grymt kul att testa Åby men de har inget bra datum så vet nt riktigt...
Så länge så taggar vi träningstävlingarna iallafall :)

nehepp, nu är jag både trött och hungrig, men som tur var har jag lite noblesse kvar som vi vann på nyår och den kan lösa båda problemen :) ikväll kanske det blir att va en stund med J men det återstår att se!

kram 

                                                       världens finaste ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: