don't even try to tear me down, you won't succeed anyway


hejhej :)

studiedagen till ära har jag såklart gått och blivit lite sjuk! jag som typ aldrig är sjuk, och det kunde verkligen inte ha kommit olämpligare heller! har massor att göra nästa vecka och jag vill ju absolut inte missa varken träningen eller tävlingen nu i helgen. men, lite alvedon och annat mojs hjälper hyfsat :)

i alla fall. vaknade dårå med en massa ont i huvudet halsen + en äcklig hosta, men det skulle inte få förstöra min dag! tog mig upp och bakade bullar tillsammans med A innan vi fick skjuts upp till stallet vid typ halv tolv :) åt lite lunch tsm med L8 och Karin innan det var dags för världens sötaste russ att få en mindre make-over ;) haha, nerå men klippte hovskägget, fixa till manen lite och mysborsta till halv tre :D till min glädje så har han inte börjat fälla än :) längtar icke!

pepsi har dock börjat så hon fick en liten hårborttagning innan det var dags för mellis :) fixa och mocka lite medans dom åt och sen vare pepsis tur att bli borstad :) fick bli en riktigt lång och ordentlig stund för henne också och hon blev riktigt stilig ;) hihi. det var en liten tjej som sa: oj, har inte du ryktat jättelänge nu? haha, söt ;) vid halv sex bar det sedan hemåt i alla fall!

har inte gjort mycket sen dess. ätit lite, tagit en asvarm och mysig dusch (är lite halvfrusen men vägrar att ta tempen, för feber finns inte!) och sen tittat lite på Sveriges mästerkock :) nu ska jag nog ta och krypa till kojs och sova bort min dumma s.k. sjukdom så att jag kan vara i stallet hela dagen imorrn :D

kram

sommaaaaar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: