all that still matters is love ever after


hallojj :)

dagen har varit helt okej för att vara måndag måste jag säga! började med att ha en lååång skoldag, men som ändå flöt på hyfsat :) åkte upp till stallet direkt efter och där vare mockning och lite mysborstning som gällde. fina tjejen var på mucho bra och gosigt humör, det gillas! :D

fick skjuts hem vid sex och sen dess har jag bara hunnit äta pizza, kolla på familjen annorlunda och checka en massa braiga (och mindre braiga) bloggar :) tänkte ta och skriva ihop en liten text till vårat Natur-arbete sen också innan duschen och sängen väntar ;)

vill ni veta något som är ungefär jätesupermeganice?! imorrn har vi sovmorgon och går alltså 10.20-14.30 och så är vi lediga onsdag och torsdag! på fredag sen går vi bara till lunch :D kan veckan bli softare eller? sååå himla bra :)

igår och idag har jag och J hållt på och fixat en del med Gbg-resan som faktiskt är om mindre än tre veckor nu! känns helt ofattbart, nyss vare liksom typ ett halvår kvar känns det som ;) ska iallafall bli grymt kul och jag är jättepepp! verkar även som att insamlingen har gått över förväntan och jag och J måste ha räknat med en jäkla överslagsräkning. alltid nice ;) känns som att vi har koll på det mesta och imorrn får vi det exakta busspriset vilket betyder att vi kan göra färdigt det sista. fett bra!

Peppson får en dressyrträning på fredag och lite tävling på söndag, taggga :D var jättelänge sen vi tränade dressyr för C så det ska verkligen bli superskoj! nästa vecka tänkte vi skritta ut så hon får tare lite lugnt liksom :) blir rätt mycket nu med träningstävlingarna och så... men kulkul äre :D

imorrn blire kanske att promenixa med J en stund i skogen, annars blire en lång borststund tänkte jag, verkligen aldrig fel liksom :D kanske får med mig kameran så att jag kan fota lite på J och Filuren :)

förresten så får ni en fortsättning på listan imorrn eller på onsdag tänkte jag :)

kram


söthäst på sjukhusfältet i höstas :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: