how wonderful life is when you're in the world


hejsvejs :)

nu var det allt länge sedan, men det skyller jag på att vi ju har varit iväg!

i tisdags förmiddag tog vi tåget upp till Sthlm och vandrade lite där tills båten gick. köpte inget, men vi var i en pytteliten, apdyr hästaffär. testade iaf en co wc hjälm och hjälp vad snygg den är, och skön! jag var rädd att just jag inte skulle passa i en sån hjälm, men tro mej, det gör alla! haha :)

iaf. på båten så var allt chill och sådär. åt massa, och då menar jag MASSA, mat, slappade, badade bubbelpool och åt lite till ;) mycket skönt och trevligt var det måste jag säga!

vi sov över hos farmor och farfar sen innan vi tog tåget hem igen idag vid 11. sen blev det hem och byta om supersnabbt och sen upp till stallet för att brodda. red ut en überbra sväng med M och lilla Lucie och galoppade lite på sjukhus :D faktiskt så vare mycket bättre underlag än vad jag trodde och hästarna tyckte det var ungefär SÅHÄÄÄÄR kul, vilket vi också gjorde ;) bästa sjukhus ♥ hihi. skrittade sen en sväng hemåt och de verkade mycket nöjda och glada, söthästar! Pepsi är verkligen världens bästa skogsmulle så ni som inte har ridit henne i skogen, ni har missat nåt kan jag berätta ;) bara så ni vet!

iaf. fixade en massa sen och hjälpte till lite innan det var dags för lilla Lucie att gå på nybörjarlektion ;) jag fick leka nybörjare och Emma ledde. haha, sjukt lustigt måste jag säga att det känns och liksom försöka vara sämre än vad man är, haha. Lucie var iaf duktig, men det krävs nog en hel del träning om man säger så! det blir ju jättekonstigt när ryttaren säger en sak och ledaren en annan, sa hon. men det får hon allt ta och lära sig, och det blir nog braigt tror jag!

nu har jag vart hemma och ätit pizza, duschat och kollat litegrann på Sveriges värsta bilförare. tänkte ta och chilla lite innan jag tar och lägger mig. har tänkt att om jag somnar rätt tidigt idag så går jag upp rätt tidigt imorrn, och då kan jag lägga mig tidigt imorrn så att jag hinner sova lite innan vi ska upp till Gbg! ska bli grymt kul verkligen :D det som jag planerat att inhandla är väl typ transportskydd, ett hopp-set, pälsglans, silikonband/snoddar, en grimma, rånarluva, martingalstopp, mankniv, helosan och så ska jag ju kolla ut en ridhjälm :) hopp-setet lär bli absolut dyrast, men det ska jag se till att kosta på oss! vi måste ju vara fina nu när tävlingarna snart drar igång ;) blir antagligen en hel del annat också, det får vi se!

kram


vi längtar till sommaren!!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: