it's impossible to get too much of leisure


ojoj, här vare dålig update, synd! men jag har haft en hel del plugg och ibland måste jag ju tyvärr prioritera det ;)

i alla fall :) imorse började vi dagen med spanska-prov som jag tror gick rätt bra! kunde det mesta ;) efter det vare matte-lektion och fortsätta med en massa konstiga ekvationer med polynom, binom, kvadreringsregler och annat muppigt :) fast jag tror jag hänger med än så länge :D på samhällen jobbade jag och A lite vidare med våran klass-grej. bajstråk! efter lunch hade vi typ ett litet extra-matte-prov med en mvg-uppgift och den kändes easy :) håller tummarna för ett mvg i åtminsone matte A.

nog om skolan. spårisen tog mig upp till stallet runt två och där vare full rulle :) mockade och fixade en stund innan fodring och sen vare fällning och en liten avborstning som fick fylla min lediga tid :) alttid lika mysigt, dock så är fällningen ingen favorit för Pepsis del men hon stod ut i alla fall! vill ha sommar(päls) nuuuuu :D

fick iaf skjuts med mamma hem och så stannade vi och handlade mat och lite annat smått till imorrn eftersom det är freeeeedag :D och inte nog med det, en veckas underbart loooov börjar också ju!
 
en hel del inplanerat faktiskt :) lördag äre gbg-möte, lördagsfika och troligen rida lite i skogen (y), söndag inget särskillt typ skötarmöte, måndag fotografering av US till hemsidan plus att jag ska rida världens finaste ♥ , tisdag+onsdag kryssning :D, torsdag har jag Pepsi igen, fredag inget speciellt och lördag GBG HS!!! galet bra! på söndag sen har jag min bebis igen :) superbästigt helt enkelt :D

nu har jag även pratat med C om tävlingsterminen så nu kan ni få se, ni har längtat eller hur? haha, not :P men det blir iaf såhär:

16/4 SRS hoppning 80+90
22/4 VRF hoppning 90+1m
VILA
VILA
15/5 HR DM i hoppning 90+90
21/5 NFK hoppning 90+1m
VILA
5/6 NORF hoppning 90+1m
11/6 ev. VRF hoppning 90+1m

tycker att den blev ganska så bra faktiskt men bara så ni vet är den ju riktigt preliminär fortfarande. får liksom se lite efterhand vilken form hon är i och lite vad vi båda orkar med ;) men hoppas kunna komma iväg på dom här iaf :D

har även glömt att berätta att jag och M ska under våren gå ULK under tre helger på strömsholm :D kommer bli superkul tror jag och man lär sig nog massa! som sagt, jättetaggad!

nu måste jag ta och dejta kudden om jag ska orka med sista dagen innan lovet. som tur var har vi en och en halv timmes sovmorgon och så ska vi se på film hela eftermiddagen sen också ;)

kram

två mysiga sommarbilder på min prinsessa :) haha lite fail på bilden till vä. måste jag ju säga, men det är sött! ;)

     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: