I'd rather be with you


hej :)

dagen har varit seeeeeg. legat/suttit hemma och försökt bli frisk, vilket jag iofs har lyckats hyfsat bra med för nu har jag bara massa rinnsnuva och är lite hostig :) men guud vad drygt det är.

har heller såklart inte fått nåt vettig gjort, eller okej en grej. ändrade om lite i tävlingsterminen så nu är den så gott som färdig, men det är ganska störigt när man inte vet vilka klasser och så som dom olika klubbarna tänker ha. men man kan ju iaf gissa och utgå lite ifrån vad som brukar finnas :) blir troligtvis sex stycken lokala hoppningar, men jag delar som sagt med mig när den är helt klar!

nu har jag börjat få lite abstinens, jag klarar mig inte utan stallet och mina två små pärlor en hel dag! speciellt inte när man inte gör något vettigt alls, jag saknar dom ♥ imorrn ska jag allt ta mig till skolan och sen stallet för att hinna borsta såhääär länge på åtminstone P :D

nu ska jag nog ta och duscha lite och försöka hitta nåt kul att sysselsätta mig med.

kram

här kommer två bilder från tävlingsdebuten 2010 på SRS :)
vilket även var min och Pepsis lokala debut :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: