Dag 8: Fem udda fakta om mig och fem om min häst


Hillevi Hassler...

... går alltid på toaletten innan hon ska rida, oavsett om hon behöver eller inte ;)

... har under sitt 16 åriga liv hunnit spelat fotboll i 5,5 år, och faktiskt varit med och spelat DM-final med ett år äldre tjejer, 93:or alltså :)

... är vääldigt omusikalsik, men har (trot eller ej) spelat fiol i en halv termin tillsammans med Emma Sjöberg!

... gick ut högstadiet med skolans bästa betyg (nästan hundra på det i alla fall :) och fick stipendium på 700 kr

... föddes 17 dagar försent och har sen dess alltid varit tidsoptimist, trots att hon själv tycker att hon är ganska bra på att planera ;)





Lindholms Peach...

... har några små vita fläckar på ryggraden, precis bakom manken

... gillar att bli masserad på och runt dom långa öronen :)

... bajsar vissa perioder i vattenkoppen varje dag, andra perioder aldrig

... har lyckats få mig att hamna på marken hela 6 gånger, varav 2 på hopptävling hemma

... ställer sig alltid på precis samma ställe i boxen och bajsar när man sätter på transportskydden :)



haha, det var de mest udda faktana jag kunde komma på just nu
och jag hoppas att ni inte visste alltihopa innan :D
isåfall är ni nog mina och Pepsis stalkers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: