a very good day, according to me


hej :)

gårdagen var KANONERS måste jag säga! lätt fett att jag vill åka tillbaka till Gbg HS nästa år igen ;) grymt bra klasser, precis lagom av allt, och en stor fet mässa, precis som jag hoppades! skapligt mycket folk dock, men det får man väl leva med. jag tror att dom sa att det var 11 999 personer där, galet!

mässan var som sagt riktigt stor och rörig, och det fanns riktigt mycket att välja på. vilket såklart resulterade i beslutsångest för min del. fanns 3 stycken riktigt fina hopp-set, men till slut så fick det bli ett beiget GG. lilla P var riktigt stilig i det kan jag lova, men precis som jag misstänkte var öronen lite trånga. synd, men luvan är absolut användar ändå som tur var ;) inhandlade även en grimma, transportskydd och silikonsnoddar. är riktigt nöjd med mina inköp i alla fall, och alla smågrejjer jag skulle behöva orkade jag verkligen inte leta efter, så det tar vi en annan gång.  

kram

setet längst ner blev det tillslut ;)
                                

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: