9 december 2011


Grymt nice dag :) Började med att sova till typ halv tio, välbehövligt! Låg kvar ett tag innan släpade jag mig upp, eller nej jag hoppade upp pigg för ovanlighetens skull ;) Tog spårisen in till stan och spenderade förmiddagen och lunchen där. Massa julklappsköp blev det och en väska och ett par vantar till mig själv :) Allt mycket välbehövligt! ;) Självklart blev det bääästa chicken till lunch :D

Vid ett mötte jag Amanda och så promenerade vi till Arbetets museum för dagens enda lektion. Med fotografisk-bild-A-gruppen tittade vi på en jättefin och häftig fotoutsällning och vid lite efter två så fick vi sluta :) 

Upp till stallet blev det sen såklart och där blev det lite fix innan jag hann prata med Cissi. Hon hade inte kollat Pepsi, utan jag red henne på en av barnlektionerna så fick Pia (en annan ridlärare) kolla och säga vad hon tyckte. Hon såg inte ett smack och tyckte hon såg allmänt väldigt fin ut :D
Hon var verkligen jätterolig att rida och alldeles lagom piggis :) Och det bästa är att hon verkar så himla glad nu!! Allmänt nöjd och bara ja, javet inte. Svårt att förklara! Hon småbusade litegrann i galoppen men annars lyssnade hon himla fint :))) Ska verkligen inte säga att hon gick perfekt, men det var jättekul att rida och för första gången på länge kunna rida så gott som "ordentligt" ;) BÄÄÄSTA ♥
Nöjda glada tjejer lämnade ridhuset och såklart blev det äppelsmaskande efteråt ;D

Massa mys och finborstning blev det sen innan mamma kom och hämtade mig. Självklart har jag kollat in idol-finalen, även fast bästa Moa inte var med. Vet inte riktigt vad jag ska säga, brydde mig inte så mycket om vem som vann även om jag nog smyghöll lite på Robin ;)

Imorrn blir det stall och en uteritt tillsammans med Doma ska hinnas med! Sen blir det planeringsmöte och på kvällen sen är det ju HEJA-time :D Det var alldeles för länge sen nu!

Kram H

I will never give up on something that's so strong ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: