25 december 2011


Hej på er!

Förmiddagen spenderades i stallet :) Vi var bara 5 stycken där, så himla skönt och mysigt! Gjorde stallet och sen så chillade vi och åt av julfrukosten som var kvar sen igår. Borstade lite på min skitgris sen också innan jag låste och promenerade med Michaela och Fatima ner till Hageby. 
Cykeln tog mig sen hemåt och sen dess har jag duschat, ätit jättegod julmat och nördat Riding club championships på facebook, hahaaa! Tack Fatima för rådet om skillpointsen, nu är jag grym :D 

Ikväll/eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer. Softning på hög nivå gissar jag på! Ska fortsätta kolla in glee-avsnitt från min box tänkte jag :) 

Juste! Ändrade planer, det blir inget julfirande med släkten på pappas sida imorrn för farmor har varit sjuk och vill inte riskera att smitta ner en så där 25 pers. Och så tror jag inte hon har hunnit/orkat fixa allt så vi skjuter på paaartyt till trettondagen :) Kryakram till farmor! 
Men ialla fall så innebär ju detta att jag kan vara med för Linda imorrn. Wiiiiie :D :D Taggga jääääärnet!! På kvällen sen byter vi till pappa, så det kanske blir fler klappar då :) Tror inte vi kan hålla oss ända till 6 januari, hihi ;)

Kram H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: