21 december 2011


Heeej :)
Skoldagen idag har varit ovanligt ovärd om jag får säga det själv! Vi började med spanska och då lekte vi "lekar" där man kunde vinna chokladgodisar. Lite betygsprat hanns även med, och det ser ljust ut kan man väl lugnt säga ;)
Efter håltimman sen hade vi lite mentorstid och sen risgrynsgröt, skinkmacka och pepparkakor till lunch :) Man borde få efterrätt varje dag tycker jag! 
Efter lunchen väntade ännu ett fetlångt hål och på franskan sen var vi bara 5 stycken, så vi ritade julkort och tittade på en fransk kort barnfilm. Värt? Nej. Soft? Ja ;)

Vi fick i alla fall sluta tidigare så jag åkte in till stan och lyckades införskaffa de sista julklapparna, så skönt! :D Nu ska jag bara slå in alla också, sen är det klart. Och juste, imorrn ska jag ju handla morötter också så helt klart är det inte ;)
Åt en liten sväng på chicken innan jag åkte upp till stallet och där fanns det som vanligt mycket roligt att göra! Mockade och fixade lite innan det blev först bortstund med Domis och sen Pepsi. Halv åtta sen så red jag ju lektion! Blev glatt överraskad och fick Lucie :D Dock var hon antingen sjukligt stel i början, eller så har jag totalt glömt bort hur man rider för jisses vad jobb det krävdes! Till slut släppte hon sidorna lite i alla fall, och kom till en hyfsat ärlig form. Men det fanns mycket kvar att jobba med om man säger så! Synd att det är så svårt att få till det på lektion, menmen. Det var i alla fall lite roligt :)

Nu ska jag soova, imorrn är det äntligen julavslutning. Wiiiiiiiiiiiha! :D

Kram H

Luuucie såååver på sååmmarbetet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: