13 december 2011, luucia :)


Hejsan :)

Började dagen med ett ganska så fint luciatåg i skolan, mysig stämning och det enda som fattades var snön! Menmen, den kommer väl så småningom får vi hoppas :) Och förrsten: då ska jag och Amanda ut och ta fina vinterbilder, det var länge sen det blev några nya här nu känner jag!

I alla fall så var det julpyssel under förmiddagen och trots att våran klass faktiskt var grymma lyckades vi inte vinna, men riktigt roligt hade vi i alla fall :D Lätt värt att slippa historia och matte! 

Efter lunch hade vi svenska redovisningar, och vår grupp did OK ;) Bättre än väntat måste jag säga i alla fall! Geografin sen blev tyvärr hastigt inställd, vilket betydde att vi fick sluta en dryg timma tidigare :D 

I stallet mysborstade jag på min inte så rena häst för att sen bara mocka och ta mig hemåt tillsammans med Amanda. Och juste, Pepsi gick ju lektion igår och hon hade varit jätteduktig och hållt sig i skinnet ;) Imorgon ska vi ut i skogen med Fatima och Chessan, myyyys :)) Och på torsdag blir det första hoppningen på typ, hmm ja det har gått exakt en månad sen jag satt upp och kände att hon var halt. Och om jag tittar tillbaka så har vi inte hoppat tillsammans sen den 29 oktober, alltså 1,5 månader sen. Inte konstigt att jag längtar!!

Nu på kvällen har jag i alla fall fixat massor med en bloggdesign till Ida, pluggat litegrann, proppat i mig knäck (och nej, knäcken som pappa och Hugo gjorde för mindre än två veckor sedan är inte redan slut. och jag är inte en starkt bidragande faktor. absolut inte! hehe) och så har jag såklart kollat in House :) 

Nu mååååste jag sova, gonatt på er!
Imorgon har vi håltimmar så förvänta er bättre uppdatering då ;)

Kram H



Första 1m-placeringen :)))
NFK 21/5 2011


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin bild! Vad heter Idas blogg? :D

2011-12-14 @ 07:38:50
Postat av: Svar till Lisa :)

Tack! :)

Hennes blogg heter: www.iidaakarlssoon.blogg.se

Men designen är inte inlagd än, för den är inte helt klar :)

Kram Hillevi

2011-12-14 @ 09:43:37
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: