1 december 2011


Sorry, men igår hade jag fullt upp med att ragga röster till häst-höst-fototävlingen hahah! Och sen när klockan var tio insåg jag att det kanske var dags att börja med inlämningen som skulle vara inne senast 00.00. Som tur var tog det bara en timma, skrev ihop lite och det blev väl okej. Ibland finns det viktigare saker, hihi! ;)

I alla fall så var vår franska igår inställd så vi slutade efter lunch :D Självklart blev det upp till stallet för att pyssla om min finaste som tyvärr har blivit sämre igen :( :( Troligen har hon dragit upp det när hon har brallat i hagen. Så nu blir det skritt under kontrollerade former en vecka till och så får vi se vad som händer. Tur att hon är så pigg och glad och positiv ändå, hon utstrålar så himla mycket energi mitt lilla busfrö ♥
Idag skrittade vi en sväng i skogen tillsammans med Emma och Ragnar i mörkret, och hon var nöjd som tusan :) Framförallt när hon fick gå först och låtsas vara supertuff ;) haha! 

Nu har vi jättelite att göra i skolan, och det ska jag ta till vara på till max! Umgås mer med familjen, baka lite och pyssla med bilder och bloggdesigner :) Suuuper!

Näe hörni, nu kommer pizzan ;)

Hörs senare!

Kram H

smakis från dagens photoshop-lektion :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: