Fiiiiina presenter brukar jag få varje år, men dessa tar nog priset! :D


Som sagt så har jag fåt KLOCKRENA presenter och jag är så himla glad för dem allihopa!
I'm on the edge of glory ^^





Det jag fått är alltså:
- Systemkameran Nikon D3100
- Objektiv till kameran med zoom 55-300 , alltså ett med väldigt mycket zoom :)
- Kameraväska 
- Minneskort
- Örngott med texten: "Damtussarna under sängen är mina änglars tofflor" :)
- 500 kr
- Bio-check
- Söt sockerkaksform i form av Hello Kitti ;)
- 6 st chokladkakor á 200 gram :D
- Lösgodis
- Massa olika godis från Cloetta-fabirken
- Två pocketböcker
- En söt burk :)
- Glee säsong 1
- 4 st avsnitt av "Lie to me"
- En Twilight-t-shirt :)

- En urmysig mörkblå pläd
- Två somriga linnen
- En OnePiece-kopia :) mys!
- Ett "presentkort" på 1500 kr att handla hästprylar för i valfri hästaffär! :D

Och från EJA:
- Boken "Hästmassage"
- En typ massageborste, jätteskön!
- Arnika-linement :)

TUSEN MILJONER TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER, OCH ÄVEN FÖR ALLA GRATULATIONER!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: