9 augusti 2011, Mysiga skogsturer, US-möte & hoppträningskik :)


hej :)

dagen har varit kanon!
Började med att ta lite sovmorgon till tio innan jag cyklade upp till stallet, usch vad jobbigt det va och redan efter två hundra meter ångrade jag att jag inte tagit moppen! Det är sant, haha. lata jag! :P
Väl uppe mockade jag åt mina bästa innan det var dags för en supermysig skrittur med lilla P i skogen :) När vi kom tillbaka var det lunchdags och på min meny stod det McDonalds :D dessutom hade jag sån himla tur så L8 ville också dit så jag slapp cykla, hehe!
När vi ätit klart myste jag lite med Pepsi, masserade med linement och sådär. Sen fick hon gå ut och jag borstade Viktor istället. Vi skulle nämligen följa med tillsammans på skrittur nummer 2! Och hör och häpna, trots all sin övervikt och mig på ryggen orkade han småbusa lite sådär gulligt som bara han kan, hihi sötis! Ibland saknar jag tiderna med dig himla mycket, du har en speciell palts och kommer alltid att ha ♥ Önskar bara att jag hade mer tid...
När vi var tillbaka i stallet fixade vi allt innan det var US-möte ute på terassen. Vi checkade av lite inför Pay and Jumpen och planerade lite annat. Självklart fikade vi också, jättegoda chokladbollar som Johanna gjort :)
Efter mötet så stannade jag kvar för att prata med Karin, men det var ju hoppträning för Björn Svensson och Karin stod på banan så jag satt kvar och tittade. Han verkar himla bra och hade verkligen en genomtänkt träning med fokus på nogrannhet och lydnad. Ni anar inte hur himla sugen jag är på att komma igång nu igen! Hoppas att han vill komma nån mer gång när min häst är lite mer igång ;)

kram H

Hoppaaaaaaa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: