6 augusti 2011, sitter i Mora och väntar på tåget...


halloj där :)

imorse var det att gå upp vid sju för att packa färdigt och sedan hinna göra stallet och duscha innan vi skulle åka vid nio. Egentligen skulle jag ju åkt buss 11.55 från Särna, men Stina, Anders, Madde och Amanda skulle till Rättvik och titta på trav så jag kunde åka med dem till Mora där jag skulle bytt till tåg då. Så himla tråkigt att jag missade när de skulle åka på trav, det är V75 och det hade faktiskt varit himla kul att se, för jag har faktiskt aldrig sett trav på riktigt . När jag dessutom nu har fått träffa massa mysiga travare som en del av dem har sprungit in några hundra tusen skulle det vara såå roligt. Sen så har de även ett slags hästägarkort så de har fri entré och får även stå inne på stallbacken bland hästar och kuskar. ganska tufft tycker jag!

Men i alla fall, nu sitter jag alltså här på tågstation i Mora och äter godis och väntar på tåget som kommer om en timma. Det är egentligen inget enmansprojekt att släpa på alla mina väskor ska jag tala om, men det får gå helt enkelt! ;) Det jag har är en stor tung hård väska på hjul, en typ ikeakasse med hjälm, väst osv. en dataväska med datan i, en ryggsäck med en fastknuten plastkasse på och min skolväska med matsäck och kameran och sånt i. Den packningen plus två byten kan ni ju kanske räkna ut själva hur det kommer bli! :P

Ikväll anländer jag till Norrköping C kl. 19.25 och där möter mamma upp mig. Sen blir det middag och lite uppackning innan det bär av för att träffa Emma! :D Självklart ska vi besöka betet en sista gång, och det ska bli så mysigt att få träffa mina finaste igen! ♥

Förresten så har jag fått med mig lite grejer härifrån deras hästshop, men då jag inte har nån bild får ni det i ett senare inlägg när jag kommit hem :)

kram H

ni är grymt saknade ska ni veta ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: