15 augusti 2011, Sista sisu-uppdragen och lite stallpyssel :)


hejsvejs :)

dagen har varit helt ok ändå.
började med att bli utskjutsad av snälla mamma till Bråvalla F13 där jag hade Sisu-uppdrag tillsammans med Johanna, Amanda och några till. Samarbetsövningar var det bara, så det var rätt kul och chill :)
Sen åkte vi med Amandas mamma upp till stallet där lite mockning och lunch stod på schemat. Sen tittade jag och Johanna lite när några red innan det var typ dags för eftermiddagsfodring och lite avborstning av min finaste som rullat sig snygg! ♥
Alltså ni anar inte hur sugen jag är på att komma igång med ridningen ordentligt igen och få börja jobba med bästis! Ska bli så kul att se hur vår utveckling ter sig, och ja, bara få hårdträna (och varva med bus- och mysturer såklart) igen! Men i övermorgon börjar kvällskursen, wiiie :D Och om mindre än två veckor ligger första tävlingen! TAGGAAA :))
I alla fall. Mamma kom och hämtade mig vid fem och så åkte vi hem och åt middag. Senare åkte jag ut till Åby för att göra mitt sista Sisu-uppdrag ever. Nice! Dock gick det inget vidare, det var fem små tysta tjejer som typ inte sa ett knyst. Men men, som sagt är jag färdig nu :)

Imorrn drar jag med Mamma och brorsan till Ullared :D ska bli roligt! Får se lite vad jag får med mig hem ;) listan är faktiskt inte så jättelång, men det blir nog endel ändå! säkert endel spontan-inköp sådär (y)

Nehe, nu måste jag ta och knåpa lite på ett ryttarmeddelande och en typ folder till vår Pay and Jump på söndag :)

Kram H

Ny häst i stallet, som fick bli lite fotomodell när jag testade systemkameran :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: