10 augusti 2011, lite jogg i skogen, GBG HS-fix & mysborstning!


hej :)

idag fick jag skjuts upp till stallet vid tio. Där mockade jag och skrev rent US-protokollet från igår innan det var dags för en skogstur med finaste flickan :) hon var pigg och glad, men lite trångt var det allt bakom Mamba när vi skulle trava en bit, så hon busade bara lite smått då och dåmen annars fick hon knappt plats att trava :P Men vi hade riktigt mysigt i alla fall :D
När vi kom tillbaka tog både vi och hästarna lunch och sen fixade jag och Johanna massor under eftermiddagen. Vi planerade lite inför en resa med stallet till GBG Horse Show 2012 och satte upp lapp osv. När vi inte orkade sitta längre gick vi ut och hjälpte till i stallet med e.m. fodring och insläpp innan det var dags för Johanna och Emma att cykla hemåt. Jag stannade kvar en stund och mysborstade och masserade lite på min bästa, och när jag var klar så gick vi ut en sväng och hon fick beta supergrönt gräs medan jag kollade in hoppträningen. Supernöjda var vi båda två tror jag ;) hihi!
Innan hon blev alldeles för tjock så gick vi in och så mockade jag en snabbis innan jag kollade lite på den andra gruppen, och sen kom pappa och hämtade mig.

Nu har vi ätit köttbullar, och jag ska snart träffa Johanna för att fixa lite och sen ska jag nog fortsätta knåpa lite med hemsidan.

Kram H

Ni är allt bra fina ni ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: