please give me some more hours, that would help a lot


hej! :)

nu var det verkligen ett tag sen hörrni! jag har haft fullt upp med allt och ingenting, och bloggen kommer verkligen inte i första hand, tyvärr. men så kan det vara!

vet inte riktigt vart jag ska börja, det har ju hänt en massa på dom här, vad blir det?, typ tre veckorna. men det mesta rullar på i alla fall och nu ligger all fokus på påsklovet som närmar sig. Underbart! :D

imorrn drar vi med skolan till Kolmården, men annars är inget speciellt på G innan lovet. dock har jag en massa skoj inplanerat under lovet! på fredag eftermiddag börjar vi med en mysig skogstur och hoppas på lika fint väder som idag :D måste bara hitta lite sälle också! i helgen sen är det SRS för hela slanten. på lördag ska jag och min lilla stjärna dit och rida 90+1m och jag är supermegaasataggad! :D sen på söndag ska jag agera hästskötarfotograf åt Emma :)

under lovet dårå så äre övernattning i stallet, fira Johanna som fyllt 16 år, tävling på VRF, maskeradhoppning och endel annat skoj :)

juste, förra veckan var jag, mamma och pappa på körkortskurs! så nu om nåra veckor så får jag sätta mig bakom ratten, scaaary ;) haha, men riktigt kul ska det allt bli!

helgen spenderades förresten på strömsholm också, ULK II tillsammans med Maria och massa andra glada hästtjejer. riktigt kul och lärorikt vare! dessutom fick vi våra snygga jackor som det står ungdomsledare på :) sista gången ska vi även få en föreläsning om mental träning av Johan Plate, spännande :)

nä nu måste jag duscha och sen börja plugga till Naturprovet på onsdag. imorrn följer kameran med till kolmården så förhoppningsvis får ni lite bildupdate imorrn :) ska försöka hålla den här bloggen lite mer vid liv nu tänkte jag ;) dessutom ska jag börja med dagens "visste ni att?" eller freaky fact eller vad ni nu vill kalla det. ska dela med mig av lite onödig fakta som jag vet bara för att det är kul :)

här kommer i alla fall lite strömsholmsbilder...

kram

Dagens freaky fact:
"En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometerlång gurka"




lite av vägen och sen den lilla shopens skylt :) fina (och dyra ;) grejer hade dom där kan jag säga!



baksidan av våra snyggisjackor :)



är den inte lite läskigt lik Pepsi eller? och ser ni isåfall vad fint hon skulle passa in där på strömsholm :)
jag kanske kan byta ut dom och så kan jag och pepsi flytta dit? ;)



nåra små hagar och ett av stallen lite längre bort.



lite ridning fick vi se också, sjuukt fin häst! bilden är dock inte riktigt rättvis, den var ännu finare IRL :)
typ värsta schwunget (stavning!?), steget och takten framförallt!



hoppehästen som jag verkligen fastnade för, Akazie.
huur söt som helst verkligen, och ett himla "flickigt" huvud, gillas!




Vad har du där? sa den lilla ponnin, som vi träffade sist också :)



de stora fina sommarhagarna, wunderbara! typ bakom dom ligger slottet också, men det syns inte.



en sista bild får bli på Maria och Ida som är bidrar till att kursen är så kul :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: